check
קורס כישורי אילתור דרמטי למטפלים | Improvisational skills for therapists | ביה"ס לעבודה סוציאלית ולרווחה חברתית ע"ש פול ברוולד

קורס כישורי אילתור דרמטי למטפלים | Improvisational skills for therapists

דף הבית

line

אודותינו

line

סגל היחידה

line

קבלה והרשמה

line

Pictures-Button

line

קורסים

line

כתבו עלינו בתקשורת

line

6Button

line

צור קשר

line

waze

 

כישור אלתור דרמטי למטפלים:

ד'ר עשהאל רומנלי

תאור הקורס:

מחקרים מראים  שיכולות גמישות, שיתוף פעולה, ונוכחות טיפולית אצל המטפל מקושרות לתוצאות טיפול טובות יותר, ללא קשר למודל הטיפולי. יכולת אלתור וספונטניות היא עמדה טיפולית יעילה עם אוכלוסיות שונות ומשתלבת עם מודלים טיפוליים מגוונים, ומאפשרת העצמה והנאה של המטפל. יכולות אלה ניתנות ללמידה וחיזוק על ידי שילוב של תרגול מעשי והבנה תאורטית.

 

מטרת הקורס היא להקנות לתלמידים כישורים מעשיים וידע תיאורטי באלתור דרמטי בהקשר טיפולי. באמצעות תרגול בכיתה של תרגילי אלתור וקריאה, משתתפי הקורס יוכלו ללמוד כיצד לזהות רגעי מפגש משמעותיים בשעה הטיפולית וליצור יחד עם הלקוח חוויה מגדלת ומשמעותית.

 

קורס ייחודי זה פותח במסגרת מחקר אורך בבית הספר לעו״ס באוניברסיטה העברית, והוכח כי תורם לשיפור ברמת הנוכחות, החופש, התעוזה וההנאה בעבודתם.

 

קהל היעד:

מטפלים קליניים פעילים (בעלי תואר ראשון לפחות): עו״סים, פסיכולוגים, פסיכותרפיסטים, מטפלים באומנויות, יועצים חינוכיים. אין צורך בידע מוקדם במשחק או תיאטרון. הקורס הוא חוויתי ופיזי ומיועד לאנשים בעלי יכולת תנועה פיזית תקינה.

 

מבנה הקורס:

הקורס באורך של 56 שעות אקדמיות – 14 מפגשים של 4 שעות אקדמיות - כל שיעור יכלול תרגילי אלתור בזוגות ובקבוצות קטנות, רפלקסיה ודיון. סיליבוס מפורט ילווה את הקורס כך שהלמידה המעשית תעוגן בחומר תיאורטי קליני.

 

תאריכי הקורס:

הקורס מתקיים בין התאריכים: 15/07/2018 - 18/03/2018

ובין השעות: 20:00 - 16:45

הקורס יתקיים בקמפוס הר הצופים.

 

מטלות הקורס: 

השתתפות פעילה בקורס, קריאה רציפה בחומרי הקורס והגשת רפלקסיה אחת כתובה במהלך הקורס.

 

על המרצה:

ד״ר עשהאל רומנלי, יוצר הקורס, הינו עו"ס קליני ומטפל זוגי ומשפחתי מוסמך. עשהאל הינו המנהל האומנותי של קבוצת תיאטרון הפלייבק "אור חוזר" בירושלים ומשלב בסדנאותיו טכניקות ומושגים מעולם הטיפול הפסיכותרפי, אילתור רב תחומי, וNLP.  עשהאל פרסם מאמרים ומלמד חומרים אלה בארץ ובחו״ל. הוא מומחה בהוראת כישורי אילתור לאוכלוסיות שונות בארץ ובחו״ל.

 

תעודה:

לעומדים בדרישות הקורס תוענק תעודה על סיום הקורס "כישורי אילתור למטפלים" מטעם היחידה ללימודי המשך של ביה"ס לעבודה סוציאלית האוניברסיטה העברית. התעודה מוכרת לצרכי השלמות ללימודי דרמה תרפיה/פסיכודרמה.

הקורס מוכר לגמול השתלמות.

 

עלות הקורס:

דמי רישום: 350 ש"ח

עלות הקורס: 3700 ש"ח התשלום יתבצע סמוך למועד פתיחת הקורס.